Nedošlo jen k zviditelnění Cristiana, jedná se i o obrovský marketingový tah ze strany manažerského týmu tohoto portugalského útočníka. Přece jen je to jeden z nejznámějších na světě a držitel pěti Zlatých míčů. Upřímně si už asi nikdo nedokáže představit, že by Cristiano nosil na dresu jiné číslo než právě jeho osudovou sedmičku.
Jeho cesta k tomuto číslu ale nebyla snadná. Když podepisoval v roce 2003 kontrakt v Manchesteru City, žádal o číslo dvacet osm, jelikož ho nosil i v lisabonském klubu, odkud do celku přestoupil. Velikán Sir Alex mu ovšem sebevědomě řekl, že na dresu bude mít číslo sedm. V tu chvíli útočník ucítil obrovský tlak, jelikož sedmičku „zdědil“ po klubovém velikánovi Davidu Beckhamovi.
Nyní je sen mladých fotbalistů nosit spodní prádlo či triko právě svého idola. Jedná se tedy o značku a výrobky, které Cristiano sám nosí. Vyrábí luxusní pánské spodní prádlo a klasické šatníkové kousky. Cristiano na značce spolupracuje s Richardem Ch., který v minulosti působil ve firmách, jako jsou Armani Exchange či Marc Jacobs. O propracovanosti produktů není pochyb.
Velký krok znamenal přestup hráče ze španělského velkoklubu do italského mančaftu, experti tvrdí, že i tato skutečnost se odrazí ve finální podobě produktů.
Z mé strany nemá snad žádná obchodní značka lepší reklamu než právě tato, jelikož samotný Cristiano funguje jako skvělý magnet na lidi. Sám je zastáncem zdravého životního stylu, ukazuje na sociálních sítích své vypracované tělo a obvykle své oblíbence neochudí o nějaké zážitky z jeho soukromého života. Na Instagramu ho sleduje 175 milionů lidí, 1,3 milionů sledují Instagram samotné značky, jejíž motto pochází právě z úst majitele. „Sám sebe vážně neberu, ale beru to, co dělám vážně.“
Zdá se, že Cristiano v dohledné době pustí do světa nějaké nové kousky. Značkové oblečení není jediný a ani hlavní zdroj jeho příjmů, tak se můžeme nechat překvapit. „Všechno se mění a ke změnám vzhlížím.“